word image 221

مدهای برتر برای فصل پاییز 2022

فصل تابستان به پایان رسیده است، اما ما در حال پیش بینی دامن های چهارخانه برای فصل پاییز هستیم. در فصل پاییز سال گذشته شلوارهای جلیقه ای و  PJهای فانتزی در خانه میپوشیدیم، اما امسال بسیار مشتاق هستیم لباس هایی را که مد روز هستند را بخریم و بپوشیم. شما در اینجا می توانید با ۱۱ مد برتر برای فصل پاییز 2022 آشنا شوید و از همین لحظه خریدتان را شروع کنید. از راشل گرین به عنوان نماد سبک گرفته تا داگ فانی و از آنجا تا کفش های راحتی که می توانید با آن ها با آرامش قدم بزنید.در مجله مد چارقد بازار همه چیزهایی را که می خواهید برای سبد خرید پاییزیتان اضافه کنید موجود است.

word image 220

1. ‘90S REVIVAL

مد دهه ی ۹۰ چند سالی است که در کانون توجه قرار گرفته است. در فصل پاییز امسال انتظار داریم که این روند بیشتر شود و ظاهر افراد را از سر تا پا تغییر دهد. کیف های جدید مورد علاقه ی خود را با لباس هایتان، چکمه های بلند و ژاکت های کش دار بلند ست کنید و یا می توانید از یک ژاکت کوتاه بر روی یک دامن کوتاه و همچنین کفش های ورزشی با جوراب مچ پا استفاده کنید. تیشرت های سفید را زیر لباس های ابریشمی و یک شلوار چهارخانه بر روی شلوارهای اسکیت بپوشید و لباس هایتان را با یک تیشرت یقه دار امتحان کنید. بدون شک راشل گرین انتخاب بسیار خوب و مناسبی خواهد بود. با چارقد بازار همراه باشید.

word image 221

2. SATURATED HUES

با گذر از فصل تابستان 2022 و رسیدن به فصل پاییز باعث تعویض رنگ های پاستیلی زیبا و گرمسیری با رنگ های سرمه ای، سبز خاکی و یا رنگ های دیگر می شود. اما امسال رنگ های شاد همچنان برتری دارند. البته با رنگ های سرخابی، زرد خردلی و سایر رنگ هایی که فکر می کنید، عالی به نظر می رسند. بهترین راه برای ست کردن آن ها با رنگ هایی مانند نارنجی هلویی، آبی روشن و یا صورتی است. برای اینکه شما ظاهری زیبا داشته باشید اینها برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند.

word image 222

3. LOOSE-FIT DENIM

شلوارهای جین باریک همیشه جایگاه ویژه ای در بین لباس ها دارند. اما برای پاییز 2022 ، سبک های گشادتر شلوار جین، جوراب شلواری و چکمه بسیار مناسب هستند. شلوارهای جین برش های گشادتری در ساق پا دارند و کمرهای جلویی با جزئیات بیشتری محبوب هستند. برای ست کردن پیشنهاد می کنیم که از یک تیشرت یا یک ژاکت کوتاه یا بلوز شیک استفاده کنید.

word image 223

4. SWEATER VESTS

مد برتر برای فصل پاییز
این جلیقه ها مورد تایید داگ فانی هستند و برای اولین بار در سال 2021 تولید شدند، ولی در پاییز 2022 قوی تر جلوه نمایی می کنند. محبوب ترین سبک های آن ها دارای بافت و جزئیات بیشتری هستند نه ترمه های ساده و تک رنگ. وقتی هوا گرم است آن را می توانید بدون هیچ چیزی در زیر و با یک شلوار جین گشاد بپوشید. با سرد شدن هوا می توانید این جلیقه ها را بر روی لباس های پیراهن دکمه دار یقه ای و حتی یک ژاکت دیگر نیز بپوشید.

word image 224

5. MIDRIFF-BARING SETS

با چارقد بازار همراه باشید، تابستان امسال ما لباس های نیمه برهنه را به شکل بیکینی تاپ کراپ و لباس های میدی مشاهده کردیم. این پاییز لباس های ساده تری وجود دارند که در آن پوست ما بین تاپ و دامن های میدی یا ماکسی به چشم میخورد.

word image 225

6. PRINTED PANTS

شلوار جین و شلوار با مارک چاپ شده بر روی آن که به صورت تخته ی شطرنجی و نوارهای گورخری است. بر خلاف مدل های پهن که ممکن است در تابستان بپوشید، این پارچه ها بسیار سنگین و با ساختاری شبیه جین یا پشمی هستند و تناسب بیشتری دارند.شما می توانید از آن ها لذت کامل را ببرید و آن ها را با سایر لباس های دیگر ست کنید یا آن ها را زیر یک ژاکت مشکی، سفید یا خاکستری ساده بپوشید. این کار بسیار عالی است و شما می توانید در مد برتر برای فصل پاییز 2022 بهترین لباس ها را با هم ست کنید و بپوشید که این کار باعث می شود شما چهره جذاب و تیپ بسیار عالی ای داشته باشید.

word image 226

7. PUFFY, QUILTED AND TEXTURED HANDBAGS

کت های پف دار و چرمی بافته شده بسیار درخشان هستند. برخی از کیف ها با این ترکیب ها عالی به نظر می رسند و شما می توانید هر نوع سبکی را که دوست دارید، انتخاب کنید. یک کوله پشتی بزرگ که مناسب برای لپ تاپ است، یک کراس سایز متوسط که برای کارهای آخر هفته یا یک مینی کوچک مناسب هستند. این ها شیک ترین مدل های چرم تک رنگ محسوب می شوند. با چارقد بازار همراه باشید.

word image 227

8. LAVENDER

بیشتر رنگ هایی که در پاییز مشاهده می کنید، بسیار متنوع هستند. یک لباس بنفش کم رنگ نیز مشاهده خواهید کرد. این رنگ زیبا در ماه های مد در شهر ظاهر می شوند، از جمله Lacoste،Salvatore Ferragamo، Jonathan Simkhai و Roksanda و در یک طیف گسترده ای از بلوز و شلوار پهن یا لباس میدی. سپس آن ها را می توانید با رنگ های دیگر بنفش یا کلاسیک با شلوار جین و تیشرت ست کنید.

word image 228

9. PLATFORMS AND FLATFORMS

اسپادریل های تخت و صندل الهام گرفته از دهه ی ۹۰ یکی از ترندهای برتر کفش در تابستان امسال بود و سبک های مرتفع قطعاً در پاییز و زمستان نیز ادامه خواهد یافت. کفش های پاشنه بلند و چکمه های توری دهه ی ۷۰ نیز خیلی شیک به نظر می رسند و راه رفتن با آن ها بسیار راحت تر از کفش های راحتی است.

با چارقد بازار همراه باشید.

word image 229

10. SEQUINS AND SPARKLES FOR DAY

ما بیش از یکسال است که بیرون از خانه نیامده ایم و اکنون قصد داریم سرگرم کننده ترین و شگفت انگیزترین لباس ها را از کمد لباس خود بیرون آوریم و بپوشیم، از جمله پولک های آماده NYE و لباس های براق دیگر و آن ها را هر جاییکه دوست داریم مانند خوردن قهوه به همراه صبحانه تا حتی خوردن یک غذای سریع در بیرون بپوشیم. بهتر است که آن را با یک جین سفید با دکمه های سفید و یک شلوار و یک تیشرت راحتی ست کنیم.

word image 230

11. DARK ACADEMIA

این لباس برای هر سنی و هر سبکی مناسب است و شامل دامن های مینی چین دار و میدی با رنگ های تیره، بلوز و کت های چرمی مناسب و شلوارهای شیک رنگی در رنگ های سبز، سرمه ای، قهوه ای و مشکی است.