درخواست مرجوعی و تعویض کالا

چنانچه کالای خریداری‌شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی چارقد، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد.تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی‌مانده و بسته بندی کالا تغییر نکرده باشد. همچنین لازم است کالا در بسته‌بندی ارسالی، بدون هیچ صدمه‌ای قرار گیرد..در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام ‌شده توسط مشتری، برای وب‌سایت محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در مورد رنگ محصولات

درمورد رنگ محصولات موجود، تیم مجموعه چارقد همیشه در تلاش است تا عکس های موجود را با بالاترین میزان تشابه با خود محصول را داشته باشند اما بنا به صفحه نمایشگرهای مختلف و زاویه نور همیشه امکان مقداری اختلاف رنگ وجود دارد لذا در مورد مشکلاتی که مربوط به این مسئله می باشد تنها مواردی مورد قبول می باشند که این اختلاف رنگ بسیار واضح ( بالای 20% اختلاف رنگ ) و قابل تشخیص باشد به نحوی که رنگ کاملا متفاوت باشد. در سایر موارد متاسفانه این مجموعه به دلایل ذکر شده نمیتواند نسبت به برگرداندن محصول اقدامی انجام دهد.

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

– بعد از دریافت کالا توسط چارقد کارشناسان کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا عودت وجه راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

– کارشناسان خدمات پس از فروش کالای مرجوعی شما را کنترل کیفیت می‌کنند و بعد از آن با شما تماس می‌گیرند و طبق درخواست شما تعویض و یا مرجوع می‌گردد. لازم به ذکر است اگر کالای مرجوعی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد برای مثال در شرایط اولیه نباشد و یا مغایرت با قوانین درح شده نباشد کارشناسان ما بدون هماهنگی قبلی محصول را به شما برمی‌گردانند.

– در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، به ارزش کالا می توانند سفارش جدید خود را ثبت نمایند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری می‌باشد.

– در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت چارقد، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

– به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد.

– روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضی‌ها انجام نمی پذیرد.

– در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

– کاربران محترم توجه داشته باشند شرایط تعویض و مرجوع به علت زدگی و خرابی کالا فقط شامل محصولات ابرانی می باشد و محصولات خارحی طبق عرف بازار تعویض و مرجوع کالاهای وارداتی به هر علتی امکان پذیر نمی باشد

– خریدار محترم موظف می باشد در اولین فرصت و با پست سفارشی نسبت به برگشت کالای مرجوعی به آدرس اعلام شده از تیم پشتیبانی اقدام کند.لازم به ذکر است که محصولات می بایست فقط به وسیله سرویس پست سفارشی برای این مجموعه ارسال شود.

بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به تیم پشتیبانی و تایید آنان امکان پذیر می باشد.توجه داشته باشید ، هرگونه هزینه و طبعات در صورت بازگشت کالا به عهده خریدار می باشد.